דיווח: חיזבאללה עצר מרגל ישראלי שחדר אל אחד ממוסדותיו

    דוד קורצוייל No Comments on דיווח: חיזבאללה עצר מרגל ישראלי שחדר אל אחד ממוסדותיו
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אינטלי טימס -מודייען חדשותי מדווח היום כי חיזבאללה עצר לפני כשלושה חודשים מרגל של המוסד הישראלי שחדר אל אחד מהמוסדות של איראן והחיזבאללה בדרום לבנון.

    על פי המידע שהחל להתפרסם בתקשורת הלבנונית, האיש, נאצר אל-וואר, בן ה-43, המחזיק באזרחות לבנונית וגרמנית, התגורר מגיל נעורים בגרמניה כגולה ממלחמת האזרחים, שם רכש את השכלתו כמהנדס עד שהחליט לחזור לפני כשנתיים עם משפחתו, חזרה לכפר הרוף הסמוך לנבטיה.

    עם חזרתו, הועסק על פי הדיווח, כמהנדס מזגנים בבית החולים "השייח ראע'ב חרב" של החיזבאללה בנבטיה. אם אכן הדיווח נכון הרי שהתבססותו כמהנדס המזגנים של בית החולים איפשרה לו כנראה גישה למשרדים השונים ופתחה לו פתח ללקוחות נוספים בארגון ובהם מספר גופים סוציאליים ובהם "קרן הצדקה והסיוע" של החיזבאללה הניזונה מתרומות הקהילות הלבנוניות בעולם כדי לתמוך במשפחות הפעילים והשהידים.

    בית החולים נחשב למרכזי בדרום לבנון ונבנה ומנוהל מאז במשותף עם ארגון הסהר האדום של איראן (ארגון "חזית" לפעיליות "כוח קודס"). במהלך מלחמת לבנון השניה שימש בית החולים כמפקדה ומקום מסתור למפקדי הארגון.

    בית החולים משמש לאחרונה בסיס יציאה להלוויות לוחמי החיזבאללה שנהרגו בסוריה. הלוויות אלו נערכות גם בנוכחות נציגים בכירים מהנהגת החיזבאללה ומפקדי השטח של דרום לבנון.



    0 תגובות